Arkadaşlar kızım 18 aylık 1.5 haftadır öksürüyor burnu hep dolu deniz suyu sıkıp aspiratörle çekiyorum öksürük için bisolnatur şurup kullandım geçmedi bugün doktor kontrolümüz vardı başka bı öksürük şurubu yazdı aspinatura diye ayrıca solunum yolu için bricanly Duo diye bir şurup veriyorum balgamlı öksürüyor kuru öksürük değil ama hiç azalma olmadı antibiyotik vermiyor doktorumuz öksürükle başka nasıl başa çıkılır 😣