Bebelac gayet güzel. Çocuk Doktorundan rapor alınca yarısını devlet karşılıyor sindirimi kolay. Gazini kakasini gayet rahat yapıyor. Aptamil sma sindirimi zor, kabız gaz yapan mamalar, kızımda denemiştim çok zolandik. Bebelac lf gayet güzel kullananlarda benim gibi memnun tavsiye ederim. Ayrıca hippin içeriği, bilindiğinim aksine temiz değil araştırılmasını oneririm