SerraSeyda o zaman arkadaşı siz tutun bir yandanda onun elini tutun hem arkası hemde sizin elinizi tutsun yavaş uavas elinizi çekin. İkinci ve son öneri 😊 bebiş değil onun elini siz tutun bir dk sonra bırakın sonra tekrar tutun giderek süreyi kısaltın sonrasında yanında oturun o süreçte de yavaş yavas yanından uzaklaşın evet ağlayacak ama nasıl el tutmaya alıştıysa buna da alışacak ağlamasına izin verin