Kevser472 bizde de var o sorun sütüm tazyikli bi şekilde çok gittiği için hepsini tutarken zorlanıyor öksürüyor makas şeklinde tutarsk emziriyorum birde başını daha yüksek tutmaya çalışıyorum önceleri dahs çok yapıyordu şimdi azaldı sanırım 3 aydan sonra göğüsler terbiye oluyormuş topluyormuş kendini burda böylr yazılar okumuştum öksürdüpğ zamanlar kaşlarının ortasına parmağımla oynuyorum geçmezse dik tutup omzuma alıyorum