Merhaba Kızlar 3 aylık 6 günlük kızım var prematüre Bugün halsizlik sabahtan öğleye doğru inliyordu ishali oldu hafif ateş akşama doğru Gözleri kaymaya başladı tavana dim dik baktı hiç tepki vermedi bir acele acile yetiştirdim doktor havale geçirmesine az kalmış dedi serum taktı kanları alındı ve Kanda enfeksiyon çıktı doktor değerlere göre ya bağırsakta ya da akçiğerde enfeksiyon var dedi çocuk doktoruna götürecem sabah başına gelen var mı bilgi verir misiniz hala elim ayağım titriyor kızıma baktıkça 😔