Merhaba anneler benim kizim dogdu doğalı hep ağlıyor başta kolik bebek dir dedik gazı vardır dedik ama yok hep kucakta kendini hiç sevdirmiyor yattigi yerde opelim konuşalım ilgilenelim istiyorum yok asla yatmıyor kriz geçiriyor resmen artık çok yoruldum uykusu çok hafif en ufak sese uyanır yemeğimi zor yerim ev işi yapamam daha neler neler ilk kizim çok akıllı bu çok çok farkli