Merhaba alerjik bir bebeğim çoklu besin alerjisi var ilk olarak süt diyetini açtık emzirdigum için önce ben açtım neyse doktor artık ye süt ürünlerini dedi bana 1 gün sütlaç yapıp yediğimde gece karın ağrısı ile uyandım ertesi gün yoğurt yemiştim karnım çok ağrıdi yine bı kaç gün yemedim bugün yoğurt çorbası yapıp yedim yine karın ağrısından kivrandim resmen bu normal mi ya tamm 4 aydır yiyemiyordum pek bişey ama neden böyle oldu anlamadım doktora gitmeli miyim yoksa zamanla vücut alışıyor mu diyet açanlar basiniza böyle bişey geldimi 🙁