tazebiirannee Oğlum 7 aylık bi kaç saat önce burnu tıkandı aslında çok dikkat ediyorum ama üşüttü heralde ☹️ bazen zor nefes aldığı için uykusundan uyanıyo rahat uyuması için, burnunun açılması için ne önerirsiniz ?
Linaamom tazebiirannee canım eczaneden serum fizyolojik ve aspiratör al sorarsan anlatırlar zaten nasıl yapıldığını. Burnunu çektin mi rahatlar inşallah
Deletedmom_8 tazebiirannee yatağını biraz dik koyun. Serum fizyolojikle burnunu temizleyin varsa eğer buhar makinesi çalıştırın. İnşallah geçer
tazebiirannee Linaamom var canım ikiside doğduğundan beri hep kullanıyorum hatta az önce uyandı çok ağladı diye biraz çektim ama çokta fayda etmedi sanki ☹️
Linaamom tazebiirannee öksürük falan var mı canım benim bebeğim de şuan hasta öksürüyor doktora gittik şurup falan verdi istersen bi doktora gidin
tazebiirannee Canss3535 ayy evet gördüm onu tam yapıcaktım yorumlarda hiç işe yaramadı yazanlar olmuş bende emin olamadım yapmadım ☹️ yapayım bari fayda eder umarım
tazebiirannee Linaamom yok canım, zaten ne ara tıkandı anlamadım da akşam burnu akmaya başladı sonra emerken farkettim ki tıkanmış eğer yarın da böyle devam ederse götürürüm doktora 😓
Sltn07 Odasına yada yattıgı odaya bir tane soganı ikiye bölüp bir parçasına karanfil batırıp koy birde göğsüne ve sırtına vikis sür benimde şuan oğlumun burnu tıkalı iki gündür böyle yapıyorum çok rahat uyuyor ve tedavi etkisi yüksek birde ayak altına sarımsağı ezip üzerine zeytinyağı döküp bir tatlı kaşıgıda çörek otu yağı koyup onu dinlendirip sürdüğünde oda etki eder benim bildiklerim ve uyguladıklarım bu kadar ama etkisi var tavsiye ederim :)
tazebiirannee Sltn07 viks ve çörek otu yağım yok maalesef olsa hemen yapardım ama soğanı yapayım bari ☹️ teşekkür ederim
deniz-95 tazebiirannee osman gönülalın youtube de burun açma videosu var onu izleyip uygulayabilirsiniz. Biz 1 aylıktan beri o şekilde açarız burnunu. Damlama yoluyla olmuyor maalesef. Acile gittiğimde acil doktoru da anlattığım şekilde açabileceğimi söylemişti. Bilginiz olsun
Deletedmom_54 tazebiirannee 1 2 tamla fayda etmez ki bebeğinize 3 gece önce acilde kızıma 2 şırınga sıktılar o bile tam olarak açmadı burnunu ben tekrar evde açtım
tazebiirannee deniz-95 aaa bi bakayım teşekkür ederim. Ben hep o şekilde kullandım bi sorun olmamıştı şimdiye kadar ama bi izleyip denerim ☺️
Sltn07 tazebiirannee çörek otu yagın yoksa onsuz yapabilirsin ayak altına sarımsaklı zeytinyagı süre bilirsin
deniz-95 tazebiirannee bi sorun olmaz ama sizin yaptığınızla çocuğun sümüğünü çıkarmanız zor olur. Geçmiş olsun 🌺
tazebiirannee deniz-95 evet baktım şimdi zaten bu geceyi atlatırsak yarın mutlaka deniycem teşekkür ederim ☺️