MelisaGoktugMommy ya bende 2.5 almak istiyorum gece termostati çocukların odasına koyuyorum şuan daha ince uyku tulumları içine bı kat ince pijama giydiriyorum üstlerine battaniye ortuyorum vücutları usumuyo ama oda soğuk oluyo burunları doluyo tikaniyo vs vs napaym smdi ben sıcaklığı yükseltip sadece uykutulumu giydirip battaniye ortmeyim diyorum doğalgaz faturası malum. Kafam karıştı bunla ilgili biseyler varmı forumda diye ariyorum