Tugba39 Merhabalar , kız kardesmin bebeğinde vardı bu hastalık yeni doğum yaptı , bebeğimizi ameliyat ettiler ancak hala makinaya bağlı yoğun bakımda . Bunu yaşayan var mı atlatan var mı ?
Kkaraca Tugba39 merhaba gecmis olsun benim bebegim 2 aylikken boyle bir hastaligi oldugunu ogrendik ve acil ameliyat oldu 40 gun yogun bakim süreci oldu sizin bebisinizde cikmistir umarim