Elizada00 Kızlar ,oğlum 2 yaşında ve araba hastası ,artık park beşikten büyük yatağa geçirmek istiyorm ama kararsız kaldm kullanıp memnun olan var mı ?
Bebegim_28 Elizada00 siz bahsedince aklıma geldi, geçen oğulları olan 2 arkadaşım konuşuyordu letgodan uyguna arabalı yataklı oda almış (1000 tl ye) diğer arkadasim da kullanışsız diye yorum yaptı ama zaten koca odayı 1000 tl ye aldığı için 3 5 sene sonra normal genc odası alırım diyordu.. Kızım olunca dikkatimi ancak bu kadar çekti🤭😁
3310umbozuk Odası müsaitse olabilir hem daha alçak oluyor in çık kendi girip yatar ama baya yer kaplıyor yani erkek kardeşimin vardı 6 yaşında hala kullaniyor
Elizada00 3310umbozuk odası çok geniş ve oldukça boş aslında yer sıkıntısı çekmem diye düşüyorum sadece model olarak karar veremedim yatak başlığı gibi olan kısım koltuklu olan var ve sade plastik olan var ve iki model arasında fiyat farkında çok fazla 🤷♀️
MinnakvLiva Küçükken hayalimdi nasip olmadı kızıma almak istiyorum tabi şuan küçük olduğu için montessori kullanıyor 4 5 yaşında alırım inşallah