Bebeğim hasta oldu öksürüyordu. Doktor öksürük şurubu, kulak ve göz damlası verdi. Bugün 7. Gün normalde sadece uyurken öksürürdü. Ama bugün her dakika öksürdü. Doktor dediki 2. Bir hastalık yaşıyor. Yarinda devam ederse antibiyotige başlayalım dedi. Öksürük için veya genel olarak hastalık için önerebileeğiniz birşey varmı ?