Bişi vermek için sakın zorlamayın .kusması durmaz yoksa .kusmayınca uyumuş oluyor uyku da bebeğin en büyük ilacı . Kusma 1 gün içinde geçiyor sadece su ve anne sütü . Ateşi de çıkacaktır acil e götürmeniz gerek . Kendi çocuklarımdan deneyimlemiş olarak söylyrm .