Kızlar merhaba 25 aylık oğlum var. Etrafindaki çocuklar sert davranınca ( vurma, ittirme) hemen yanlarından kaçıp pısıyor. Bu duruma cok üzülüyorum hemen müdahale ediyorum ama anlık oluyor. Aslında güzelce oynasalar çok güzel oynar oğlum. Hiç vurması, itmesi yok. Önceden daha açık bir çocuktu etraftaki çocuklar böyle yaptıkça cekinmesi de artıyor. Ne yapabilirim? Acaba bir pedagogla mi görüşmem gerekiyor. Çok üzülüyorum bu duruma.