Nur92 benimki 9 aylık ben de korkuyorum. Çünkü benim ki sıra dışı yiyor. Mesela meyvenin hepsini birden ağzına atıyor büyük parça da versem küçük de hangi boyut olursa olsun boğulacak kadar parça koparıyor. Ben öyle eline verdiğimde gözümü ayırmıyorum ondan olur da büyük parça koparırsa daha boğulmasına fırsat vermeden çıkarıyorum. Ama tabi korku var mı var. Elbet alışacaklar da bakalım ne zaman