Evet aynen başlıkta ki gibi kızım 1 buçuk yaşında ve iz yok gibi hemşireye göstermiştim böyle nasıl desem küçük sivilce gibi kızarıktı o zaman gayet güzel tutmuş dedi bende o kızarıklık gittiğinden beri bakıyorum ama yok gibi doktorda göstermek aklıma geldi ama kızım durmadigi için göstermedim