Kbrailbay geceleri bizimki de bu ara ağlayarak uyanıyo ben dişe bağlıyorum bu durumu henüz daha diş çıkarmadık. Uykuya geçişlerde inatlaşıyor bazen, bazende hemen uyuyo. Çok çabuk sıkılıyor her şeyden . Kucak istiyor kucakta da kıpır kıpır sürekli bişeylere dokunmak istiyo her şeyi ağzına götürüyor