-annesininprensi- Zeyzeyneppp bana doktorlar 7Yıl once var demisti ama daha sonra ki muayenelerimde çıkmadı zayıflayinca da hic pcos 6yıl hamile kalmadım6yıl sonunda kendiliginden oldu. Ama benim esimin sperm hızıda yavasti hic bir tedavi olmadan hamile kaldım. Ama ben o sürede sağlıklı beslendim cok zayifladim onun etkisi var mı bilmiyorum
Babybloom Zeyzeyneppp sadece sağlıklı besledim ve zayıfladım. Başka bir tedavi yapmadık gerek kalmadı kendiliğinden düzeldi.
kenankaan Zeyzeyneppp yememe dikkat ettim, paketli gıda yemedim, spor yaptım, hayıt otu tentürü kullandım, evlendikten 2 ay sonra hamile kaldım. İkincisini de oğlum 11 aylıkken hamile kaldım. Doktora kalsa aşılama ile yola çıkacaktık, şükür gerek kalmadı.
Deletedmom_54 Zeyzeyneppp bende de vardı polikistik över şuan var mı bilmiyorum kimi doktor geçmez diyor kimi geçer diyor kilonuzun %10 unu verince hamile kalabilirsiniz bide bebek yapmadan önce enfeksiyona karşı fitil kullanmanızı tavsiye ederim. İlk evliliğimde çocuk olmadı 6 sene dr bende bi problem olmadığını sadece polikistik över olduğunu söylemişti 2. Evliliğimde evlenmeden 1 hafta çnce fitil kullandım ilk ay hamile kaldım rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
hulya1406 Zeyzeyneppp kilo verince inanın daha kolay oluyor hamile kalmak.Yanlış anlamayın sakın benimde vardı kilom verdim ve hamile kaldım.İlk bebeğim düştü 2. 2 yıla yakın süre sonra oldu.Hastaneye yönlendirildik neden düştüğünü araştırmak İçin herhangi bir sıkıntı yok aynı belgelerle başka bir doktor pco olduğumu söyledi.Yıkıldım.Ama şükür şuan yanımda 2 yaşına girecek olan kızım Defne’m var çok şükür Rabbim verdi onu bize.İsteyen herkese nasip etsin Allah’ım inşallah.
Aslemrege Zeyzeyneppp oyle bısey yok canım bende kıloluyum asılama ıle hamıle kaldım ha keske verebılseydık kılo ama maalesef olmadı 😀
Tubiiik Aynen ben de sağlıklı beslenme ve zatıf olmama bağlıyorum değilse yoklardır bu sorunum var ama evliliğimin 2. Ayında hamile kaldım ben de nasılsa tedavisiz kalmam diye korunmuyordum🤷🏻♀️
Zeyzeyneppp Tubiiik benimde kontrolüm var tedaviye gerek duyulacak mi bilmiyorum ama Kesinlikle zayıfla diyecek
kenankaan Zeyzeyneppp kilo ve bel çevresinin kalın olması işi güçleştiriyor. Yoksa herşey takdir-i ilahi. Zayıflayınca hamile kalıyor çoğu polikistik överli kadın.
Zeyzeyneppp kenankaan evet öyleymiş zaten tüp mide ameliyatı olmuştum ama 30kg ini geri aldım o yüzden adet duzenimde bozuldu
Tubiiik Zeyzeyneppp artık bunun tedavisi çok fazla bu şekilde olup da hamşle kalan o kadar insan duydum ki hiç kafanıza takmayın stres de yapmayın asıl bunlar işleri zorlaştırır rahatsızlığınız değil
Cihangiriinannesii Zeyzeyneppp klomen+çatlatma ignesi ile iki kez gebe kaldım çok sukur. Rabbim isteyen hakeden herkese nasip etsin inşallah
Zeyzeyneppp Cihangiriinannesii amin inşallah Sizin Adınıza sevindim Aşılama yi hemen oneriyomusunuz yoksa bı müddet tedavi gördükten sonra mi
Eylulunannesiiii Zeyzeyneppp çok şükür hiç bir tedavi veya ilaç kullanmadan istediğim aman hamile kaldım.
Zeyzeyneppp Tubiiik elim de değil ki devamlı aklımda Yanlış yapıyorum biliyorum ama 6 aydır da korunmuyorum olmuyor
Cihangiriinannesii Zeyzeyneppp Aşılama biraz olasılığı düşük bir tedavi yontemi. Eğer öncesinde söylediğim tarz yumurta büyütücü ve catlatici tedavileri uygularsanız gerek kalmaz diye düşünüyorum. Eğer yumurtaların büyümesinde bir sıkıntı yoksa Rabbimin izniyle olur zaten inşallah. Ne tedaviler gördünüz ?