Lütfen yardım :( ilk gebeliğim bebeğim daha 4 günlük annem yanımda bana çok destek fakat ben hiç iyi değilim . Emzirme sürecim.cok kötü geçiyor emzirmeyi beceremiyorum sürekli kızımın canını acitiyorum diye düşünüyorum kızım ağlıyor ben ağlıyorum . Daha sonra o uyuduktan sonra ağlamaları aklıma geliyor daha çok acı çekiyorum. Bu durumu yaşayanlar var mıydı nasıl atlattiniz,emzirmeyi nasıl öğrendiniz lütfen yardım edin …