EsmaSK Bebeğimin bugün 40ı çıktı yeni, uykuya dalarken çok uzun sürüyor 1-2 sa gibi bazen de hiç dalamıyor. Huzursuzluğundan mama da yemiyor böyle olunca :( Öneriniz var mı?
-tugce- EsmaSK kulağına şştt sesini yapıp sakinleştirebilirsiniz pış pışlayın sakinlediğinde mamayı içip uyuyabilir beyaz gürültü seslerini denediniz mi
Linaamom EsmaSK youtube dan sakin piş piş sesi açarak sallıyorum iyi oluyor ve alnını kaş arasını okşuyorum kesin sonuç veriyor ☺️
nevabilen EsmaSK 2 2,5 aya kadar düzene giriyor inşallah bizimde öyleydi Allah’ım ne zaman uyuyacak acaba diye merakla bekliyordum şimdi oturdu düzeni 1 aydır akşam 9.30 10 da yatıyor gece 2 kere besleniyor sabah 7de ayakta