zmraa herhalde o zamandan sonra gazı çıkarmayı öğreniyor bebiş bağırsaklarıda gelişiyor ilk zamanlara göre sezaryen olan bebeklerde çok oluyormuş bana 40 günden sonra düzelir 3 aydan sonra düzelir 1 sene sonra ancak düzelir diyorlardı bende habire gün hesaplıyordum 😂ilk bebek olunca deneyim yok tabi zamanla bende oda bana alıştı sizdede öyle olucak eminim bana diyorlardı inanmıyordum hala bazen gaz problemi oluyor tabi başka dertlerden o basit kalıyor gözümde 😅🤷🏻♀️