Denizzz88 Kadifemsii genelde büyük oluyor kalıpları 6-9 ay zıbınlarını 1 yaşına kadar giydirdim şuanda da evde 9-12 ler var 17 aylık hala giydiriyorum son demlerinde artık. 6-9 ay montu da aynı şekilde 1 yaşına kadar giydirdim
Kadifemsii Denizzz88 o zaman ben ⅔ yaş alayım yada mağazada göreyim . Bende 2 aylıkken aldığımı neredeyse 8 aylık olana kadar kullanmıştım
Babybus_ Kadifemsii teşekkür ederim 😊 yani mağazada hiç denemedim ama kesinlikle gidip bakılmalı huzurlu günlerde giydirin🤍
rosesbabys Babybus_ ya o 5 li setler bendede var 6-9 5 aylikkende giyiyordu 18 ay oldu hala giydiriyoeum😂
Babybus_ rosesbabys ya benimkilerde tisortleri kaldirdim havadan dolayi ama giyse giyer 🤭 kullanışlı bence garip bi şekilde o zamanda tam oluyordu bu zamanda tsm oluyor 😊😂
Denizzz88 Kadifemsii bencede imkanınız varsa mağazadan alın yoksa da büyük beden almayın tam beden alın o illaki biraz büyük durur h&m hiç küçük kalıba denk gelmedim ben ya tam kalıptır yada büyük
Asyaveannesi04 Kadifemsii hm kalıplar büyük ben hep oradan alıyorum kızım 9 aylık 9-12 aldım büyükler 🤦🏻♀️
Kadifemsii Denizzz88 evet herkes öyle demiş . Kızımla mağaza gezmek pek mümkün olmuyor artık gidemezsem dediğiniz gibi tam yaşını alacağım az büyük olsa sıkıntı olmaz salaş salaş takılsın kızım 🌸