Üniversiteyi orda okudum. Pek dolu bir yer değil. Değirmenaltı zaten öğrenci yeri ama evler güzel. 100.yıl yaşlı/emekli yeri gibi ama nezih🙂
Benim en sevdiğim akşamlark 100.yıl sahilden yürüyerek çarşıya kadar gidebilmek. Çok huzur verirdi. Onun dışında pek bi güzelliğini göremedim 😃