Kızlar oğlum 3.5 aylık dogdugunda kafasında sefal hematom vardı yani bir tarafı yumurta gibi şiş ti doktor iki ay içinde iner dedi çok şükür indi de biz de mecburen hep şiş olan tarafın tersine yatırdık iki ay boyunca şimdi 3.5 aylık kafası yamuk bu saatten sonra düzelir mi acaba ben yan yatırıyorum ama çok üzülüyorum yapabileceğim bişey de yoktu mecburen öyle yatiriyodum