Bebeğim 2 aylık her akşam 7 de mizmizlanir 8 de gece uykusuna gecer mis gibi uyur ama bugün saat kaç oldu uyumuyo uyuyamıyor . Uyumak için ağlıyor uyutuyorum ama bu sefer de uyumamak için yine agliyor. 6 da bir başladım saat kaç oldu 2 kere kaka aldım emdi emdi emdi emdi hep gazını çıkardım acmi ki acaba diye diye mama da verdim. Kundak yaptım sinirlendi kundağı geri çözdüm elelrinden uyuyamadi usudumu diye sıkı giydirdim ağladı sıcak mi diye incelttim ağladı bir yeri mi ağrıyor acaba dedim ağrı kesici durubunu icirdim yok uyumuyor saat 11 oldu yok yok yok ne olabilir ya gündüz de bugün 5 dk 5 dk kestirdi