Dilaraortacc 3. aya kadar pışpış pat patla uyuduk sonrasında çevre baskısıyla kucakta sallama ve battaniye de sallamaya geçtik. Uykuya geçerken ağlayan bebeğim insanları huzursuz ediyor güya kıyamıyorlardı. Laf işitmemek için salladım. Şimdi de ayakta ve battaniye ile devam ediyoruz.hiç bulaşmayın 7.aydan bildiriyorum ve mümkünse 3. Aydan sonra özellikle kimseye kulak asmayın yalnız uyutun bebeğinizi.