Bebeğime nistagmus teşhisi kondu takip etmiyor ve göz bebeklerinde titreme vardı
Nörolojik şuan bir durum yok dendi MR çekilecez 10 gün sonra ne olur dua edin beyinde bir sıkıntı olmasın beyin utrasonu gayet iyi dedi ama yinede MR cekelim dedi doktorumuz
Bu göz hastalığı olan varmı acaba