Hanımlar bebeğim 22 aylık.Odasını ayıracam artık.Ama hala ayağımda sallıyorum.Desteksiz nasıl uyutacam hiçbir fikrim yok.Yanında yatıp pış pış yapsam kalkar eminim ki yatmaz hareket eder sürekli uyuyacağını sanmıyorum.Of nasıl olacak bu iş fikir verin lütfen