Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 ay 25 günlük, bir aydan sonradan beri kakasını düzenli yapamıyor, gece uykusu normal gündüz kucaktan indirince uyanıyor. Kakasını yapmayınca sancı çekiyor dört günden sonra gliserin vermek zorunda kalıyorum, böyle durumlar yaşayan var mı,ne yapabilirim , başını tam tutamıyor,37 haftalık doğdu ,sizde durum nasıl 🌸