Daha 1 ayı dolmamıştı sünnet yaptırdığımızda. Alanında uzman bir doktor yaptı, dikişliydi. Çok da Araştırma yapmamıştım açıkçası klipsli vs, doktorun deneyimi ovulunce gittik direkt. Yapışma vs uyarıda da bulunmadı, ağrı kesici bile yazmamıştı. Bol bol emzirdim, memede sakinledi hep. Hızlı da toparladı. Ama 16 aylıkken nasıl olur bilemem. Eğer doktorunuza güveniyorsanız yaptırın derim, küçük yaşta sünnet için deneyimli biri en garantisi.