Bircicekannesiii biz yürüteç kullandık. 5,5 aylıkken 10’ar dk başladık. 8 aylıkken yürüme arkadaşı gibi kendi iterek kullandı oynadı binmek istemedi. Biz de kaldırdık. 12 aylıkken ilk arabam aldık. Açıkcası onu süremedi tam kullanamadı. 13,5 aylıkken kendi yürüdü. Şimdi de ilk arabama binip oynuyor yani. İlk arabam yürümeye yardımcı değil. Yürüme arkadaşını da kullanan bir arkadaş yazmış. Yürüteci biz doktora sorduk bindirin dedi. Zaten yürüme zamanı değil de öncesinde bindiriliyor. Belki parmak ucu yürüme 8-9 aylıkken kullananlarda oluyordur