Green clean deterjan kullanıyorum fakat ne lekeleri çıkarıyor ne de kusmukları. Mama kullandığımız için oğlumun bütün kıyafetleri batıyor. Deterjan ile asla çıkmıyor, leke çıkarıcıyla makineye atmadan önce elimde temizleyip öyle atıyorum ama zaten bütün kıyafetleri batıyor ve ayrı ayrı yaparken ölçüsünü çok fazla kaçırıyorum. Yumuşatıcı falan kullanmıyorum, onun yerine leke çıkarıcı koysam olur mu? Yada leke çıkarıcı da koyan var mı? E bebeğin leke çıkarıcısını kullanıyorum, arkasında elde yada makinede kullanılır yazıyor ama emin olamadım. Kullanan varsa yardımcı olabilir mi?