Öncelikle selamın aleyküm arkadaşlar benim oğlum 3 yaş 3 aylık 2 ay önce bizim TV kırıldı evde o ara oglum telefonumu aldı sürekli 1 ay kadar tvsiz kaldık sonra aldık ama o sırada sıkıldığı için telefon bagımlısı oldu resmen nasıl vazgeçirebilirim lütfen fikir verir misiniz 🤦