Cutebaby merhaba ben 2 normal doğum yaptım ilk doğumumda mahvolmuştum dikişten ziyade hemoroid yüzünden oturup kalkamıyordum ikinci doğumumda da sırf o yüzden çok korkmuştum ve daha da kötü oldu, sonra çok araştırdım bebeğim 10 günlüktü bir krem buldum trendyolda var oradan aldım kullanmaya başladım ve inanın yıllardır çektiğim o azap geçti tamamen bitkisel ve hiçbişeyim kalmadı resmen hepsi gitti bebeğim şu an 5 aylık ve hiçbir sıkıntı yok ne kaşıntı kaldı ne kanama ne de hemoroid size bağlantıyı ileteyim bir bakın.. Kesinlikle düzenli kullanın doğumdan sonra bununla ilgili bir post açıp paylaşmıştım hatta, şimdiden geçmiş olsun
https://ty.gl/fgnbfpg0al