AylaElisaa Arkadaşlar 1 aylık bebeğim sabahtan beri ıkınıp ağlıyor kıpkırmızı oluyor kakasını yapamıyor sanırım ne yapılır bilgisi olan yazabilir mi
Snowglobe AylaElisaa anne sütü alıyorsa 10 gün yapmaması normal ama gaz damlası alırsanız biraz rahatlatır. Eğer 10 günü geçerse doktora görürüm lavma gerekebilir