Hanımlar merhaba
Bugün pcr testim pozitif geldi.3,5 aylık bebeğimde muhtemelen korona oldu.Ben ağır atlatıyorum.Bebeğimde de ateş var dönüşümlü olarak calpol ve dolven veriyorum 4-5 saatte bir.Bebeğim bi de prematüre doğdu entübe oldu çok endişeleniyorum.Daha önce bebeği korona atlatanlar ne yaptınız bu süreçte acaba ne yapmamız gerekir.Doktoru da kabul etmedi yalnızca ateşi düşmezse ve nefes darlığı olursa getirin dedi