Moms22 Merhabalar bebeğim üç buçuk aylık burnunu temizlemek için burun aspiratörü kullanıyorum ama burun delikleri açılırmı büyür mü acaba 😁 Sizin yöntemleriniz neler burun temizlemek için ?🫣
Moms22 Tugce Ya bende serum fizyolojik kullanıyorum ama ardından aspiratör ile çekiyordum ama sanki burun deliklerini genişletiyor gibi ama dediğinizi deniyeceğim teşekkürler 🙏🥰
Tugce Moms22 Diğer delikten tahliye oluyorsa aspiratöre gerek yok. Olmuyorsa 2 flakon kullanabilirsiniiz. Halen olmuyorsa dediğiniz gibi aspiratör kullanımı öneriyorlar. Bu arada brunobaby otribabyden daha yumuşak uçlu. 🌸