Papatya2636 Bebeğim çok gazlı hergün kıvranır dikkat etsemde ama bugün ilk defa saldım kendimi lahana yedimm korkmuyor da değilim aüte ne zaman geçer Cumartesi yola çıkcazda
Mercan28 Papatya2636 en erken 3 saate geçiyormuş bazı maddeler 7saati buluyormuş bende çok severim korkumdan yiyemedim
Papatya2636 Mercan28 ah ah krizler bekliyor beni😂5.5 aydır yediğim yemekçeşidi sayısı 10 geçmez bugğn yürek yedim galiba hadi hayırlısı😂