Bebeğim 44 günlük, akşam 8den sonra çocuğa bir şey oluyor resmen huyu değişiyor. Ağlıyor ağlıyor sadece memede sakinleşiyor. Biliyorum tek güvende hissettiği yer orası vs vs ama emerken de böyle şikayet eder gibi hatta eli kolu halay çeker gibi , sinirli emiyor. Mesela 4 gibi uyumuştu 7de uyandı şu an saat 10 acaba uykusu geldiği için mi sinirleniyor? Gazlı bir bebek normalde ama gazını çıkardı kakasını yaptı. Zaten uykuları hep benim üzerimde, beşiği koyunca uyanıyor. Akşamları da böyle geçince çok yoruluyorum. Kolik böyle bi şey mi? Ay ne düşüneceğim bilemedim. Bi yardım 😇