18 aylık kızım 6 gündür burun akıntısı tıkanıklığı öksürüğü var soğuk algınlığı dedi doktor şurup verdi ama hırıltısı geçmeyince özel hastaneye götürdük bu sefer akciğer filmi çektiler bronşit olabilir dedi hava cihazı yazdı yarın kullanın tekrar getirin duruma göre hastanede yatarak tedavi isteyebilirim dedi doktor. Çok korkuyorum 18 aylık bebek nasıl yatabilir hastanede asla yerinde durmuyor başınıza geldi mi böyle bir şey kafayı yiyeceğim