Ben de bu konu hakkında yazacaktım, bebeğim 4 aylık ve sadece kucağımda yürüyüp pışpışlayarak uyutabiliyorum. Uyku saatlerine dikkat ediyorum çok yormadan uyutmaya çalışıyorum bazen çabuk uyuyor ama çoğunlukla çok uzun sürüyor uyuması ve sırtım belim tutuluyor. Nasıl çözebiliriz önerisi olanlar yazarsa çok sevinirim 🙏🏻