Kızlar oğlum için mamaya başladım Aptamil kullanıyorum 2 haftadır. Sizce mama ishal yapar mı çünkü 1-2 gündür ishali başladı onun dışında da ne yerse yesin 1-2 sonra hemen kakasını yapıyor düz bağırsak oldu 🤷🏻♀️üst dişlerini çıkartıyor biri şişmiş aklıma dişte geldi aslında ondan mı ishal oldu acaba anlamadım