Kızlar iyi akşamlar bebeğim bugün 13 aylık oldu ama 4-5 gündür bizim için aşırı zor geciyor aynı durumda olan var mı gercekten desteğe ihtiyacım var azı dişleri çıkıyor alttan üstün göründuler hafif çıkmışlar ama hala acısı çok sürekli huysuz ağlıyor gece çok zorlanıyor bide yetmezmis gibi bağışıklıgi düştü hasta oldu şuan boğazları kızarık antibiyotik kullanıyoruz gece uykularimiz çok kötü her dakika uyanıp ağlıyor geri dalmakta zorlanıyor emziğini atıyor almak istemiyor çok değişik huylar edinmeye başladı bunlar normal mi artık kendimi kasmaktan bir hal oldm 😥 yemek desen ek gıda asla kabul etmiyor mama ise çok az zorla içiyor 🥴