Mercan28 bende iki tane var da altın alsan daha iyi gibi, on seneden önce çekince kesinti oluyor. Tamamını cekemiyorsun. Her sene dönümünde yatacak para miktarı artıyor. Birini kendim açmıştım diğeri de maaş hesabımdan dolayı açıldı kapatmaya vaktim de olmadı. 10 yıl dolunca kapatacağım birini