Sare07 benim göğüs ucumda hiç yoktu iki günlükken başladım çünkü bebeğim uyanmıyordu o yüzden mememi kavramıyordu ama çok gaz yaptığını fark edince 15 olmadan bıraktım göğsümün ucu yeterli olmaz diye korkmuştum ama bebek zaten göğüs ucunu almıyor areola kısmını tamamen aldığı için çokta ucun çıkmasına gerek yok üç ay oldu benim hala göğüs ucum yok bıraktırmak içinde ilk baş silikonla emzirmeye başlayıp bir süre sonra kendi göğsünü ver genelde anlamıyorlar değiştiğini ben böyle bir kaç sefer yaptıktan sonra kendi göğsümü vererek başladım ve reddetmedi