Betul-08 gazdan oluyor benimki de oldu 3 gün önce ebeye sordum kaka arasında gaz birikiyor isterse sürekli gaz cikarsin aralarda kaldığı için memeyi almaz düzenli damla kullan bacak sporu yaptır dedi banyoda çok rahatlatıyor ben o gün 6 saat kadar doğru düzgün emziremedim sonra uyudu kakasini falan baya baya yaptı 😁 ondan sonra emdi