Gns2019 3 kere grip oldum canım ağzımı eşarp gibi bir şeyle bağlayıp öyle emzirdim. Hiç hasta olmadı mümkün mertebe yaklaşmadım kayınvalidem geliyordu o altını değiştiriyordu o pışpışlıyordu. Hasta olduğunda vücudun antikor salgılar bu da bebeğin için Veli nimet bol bol emzir annesi korkma onu hastalıklardan korursun 😊 geçmiş olsun🌹