Acemimom1 daha açmadık, tişörtle geziyorum, bebeği normal giydiriyorum derece var ona göre hareket ediyoruz ☺️ gece 21 derece oluyor oda sıcaklığı uyku için ideal sıcaklık. Üstüne ince yorgan ortuyorum kalktığı zaman yelek giydiriyorum. 2 aylık bebeğim.