Canım benim panik atak var sende ben ağır bir panik atak hastasıyım ve bu durumu çok çok iyi bilirim bende 1,5 yaşında kızım var 2 aydır çalışmıyorum çocuğa yakıştırmasıyım hastalık kalmadı sürekli çocuğa bişey olacak korkusuyla hastane hastane gezme isteği geliyor ama kendini evde oyalar işle güçle ve bişey yok diye kendine telkin ver sürekli umarım atlatırsın