Bugün doktora gittik biraz boğazları kızarmış ve burnu tıkalıymış hırıltısı da var ama az dedi doktor. Dedim hiç uyumuyor 5 aydır hep kıvranıyor dedim. Sonra bana zatiden yazmış. Sonra eczaneden alırken ilacı kadın uyku promlemimi var dedi evet dedim bide grip biraz diyince tamam doktor bunu yazmış uykuda yapar filan dedi.
Ama ben bu ilacı duymuştum alerji ilacı değilmi. Sürekli kullanan varmı bu ilacı.